Helg(on)sdag.

Äntligen Onsdag. Vad himmelskt trevligt.

På schemat idag står det så mycket som
ingenting alls. Känner mig riktigt stressad.
Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt,
men det löser väl sig till slut. Livet är hårt.

Den sexiga pluppen är fortfarande på språng,
så jag är rätt säker på att den, på riktigt,
ligger någonstans i min skalle och skräpar.
Woho.

Näsan verkar lycklig iallafall. Tyckte jag hörde
den nynna på Kinas nationalsång igår kväll.
Kina står för frihet, som alla vet.
Där får man göra vad man vill, när man vill och hur man vill.
Ungefär som fotboll.

Vackert.

Vad jag däremot hittat är min mobil som jag
inte ens visste var borta. Lite mystiskt.

Har läst igenom helgens alkoholdränkta sms i
hopp om att hitta något som kan ge någon slags
ångest. (Jag gillar ångest. Det är en känsla.
Har inte så många såna.)

Men blir besviken.

"Hej, vill du ha sex? Nä jag bara skämtade. Vad händer?"
Är väl det roligaste. Antar att jag letade någon slags
efterfest. Men jag var nog redan hemma då, så jag
förstår inte riktigt vad jag tänkte.
Skickat till 7 personer. Varav 3 inte ens bor i Sverige.
Två tredjedelar av dom 3 kan inte ens Svenska.

Nja, njä. Förstår mig inte riktigt på mig själv alls.

Det är nog bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0