god kväll.

Det går rykten om att jag uppdaterar för ofta.
Skulle vilja inleda mitt inlägg med att dementera
dessa.

Bra! Då var det avklarat.

Jag känner mig glad, igen. Inte så glad att jag
lyckats klättra upp för Mount Everest, men så glad
att åtminstone fötterna får förfrysningsskador.
Det gör inte lika ont som det låter. Tror jag.

Påsken har varit fin. Så fin att jag hoppas Jesus dog
varje helg. Men jag antar att chansen för det är rätt
liten. Som en myra. En myrchans - Det är vad det är.


I Fredags grillade jag och mina små vänner. Allihop.
Det har inte hänt på riktigt länge.

Vissa grillade korv, andra grillade kött.

Jag grillade en tacogratäng XL i micron.



Igår..kommer jag inte riktigt ihåg så mycket ifrån, än.
Så får skriva om det när minnena återkommer.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0